Fredag 21 september 2012

God morgon på er alla mina vänner! Stannade som sagt hemma idag, då jag inte känner för att gå halvfrisk till skolan och bli ännu sjukare och så slutar det med att jag måste vara hemma sen ändå ;)
 
Vaknade nu vid halv nio, ganska skönt att få sova ut faktiskt. Eller sova ut och sova ut, ja jag är inte trött längre iallafall. Jag har hunnit med att fin slipa lite på bloggdesignen. Har ni märkt något nytt än? :D
 
Nu skall jag snart ta och äta lite frukost och mysa ner mej framför tv:n. Sen skall jag (om jag orkar) ta tag och städa mitt rum. Det har varit lite sådär småstökigt i någon vecka nu :/
 
Mer uppdatering kommer inom kort! Ha en bra dag allesammans!
 
En utav de första bilderna på Birka! ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Agnes Karlsson

Ja det är bra att vila, så att man inte blir sjukare! ;3

2012-09-21 @ 11:04:20
URL: http://agnessan.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0