Dagens frågor om bloggen

Hallå alla fantastiska människor!
Tänkte köra bloggens första dagens fråga, eller frågor rättare sagt :9
 
1. Vad tycker ni att jag skall skriva om här på bloggen?
2. Vad är ett läsvärt inlägg för dej?
3. Är det någon katergori som jag har glömt? Vad tycker du?
 
Japp, det var dom frågorna. Tacksam för många svar så jag vet vad jag skall skriva och hur jag skall skriva mina inlägg. Har några riktigt saftiga ideér till er. Så håll utkik ;)
 
Bild på Birka från utställningen i våras ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Elin

Jag tycker du skall skriva om ridpassen på Birka och Ella samt alla andra hästar du rider! Jag tycker ett bra läsvärt inlägg är bra skrivet och detaljerat :D (Alla kategorier finns)

2012-09-21 @ 16:16:28
Postat av: Enma Karlsson

Hästrelaterade saker ;)

2012-09-21 @ 16:34:35
Postat av: Malin

Jag tycker du ska ha lite mer outfits, vardags inlägg helt enkelt.
Tycker jätte mycket om och läsa dina häst inlägg även fast jag inte rider men hade varit kul med lite mer vardagsinlägg, jätte bra blogg!

2012-09-21 @ 17:59:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0