Ett steg närmare rätt

Godkväll allesammans! Tar och sammanfattar dagen, samt går igenom hur morgondagen kommer att se ut!
 
Vaknade runt tio imorse, åt frukost och chillade lite framför datorn och tvn. Sen kom farmor hem från jobbet och så gick vi och handlade.
Sen har jag mest tagit det lugnt, bloggat lite och tittat en del på tv. Ätit en riktigt god middag och vid sju tiden kom pappa hem från Nässjö så då hämtade han mej och så begav vi oss hem.
 
Nu sitter jag i mitt rum med datorn i knät och lyssnar på lite musik. Imorgon blir det ingen skola för min del, kände mej inte helt hundra idag men betydligt bättre. Så jag stannar hemma imorgon och bara vilar, så kan jag förhoppningsvis åka till stallet i helgen :)
 
Och förresten! Ni har väll inte glömt frågestunden här på bloggen? Klicka dej in här och ställ just dina frågor.
 
Godnatt nu alla fina! Sov gott och dröm söta drömmar ♥
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Frida Dahlberg

hej! hur gör du så att headern är samma färg som bakgrunden? :P <3

2012-09-20 @ 21:56:15
URL: http://freelifestyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0