Söndag 7 oktober 2012

Hej på er alla mina fina vänner! Var i stallet i 5 timmar förut så jag har inte hunnit uppdatera ;)
 
Mockade alla boxar, sopade och allmänt fixade och trixade lite. Jag hann även rida Ella, eller hann och hann. Hade ju hur mycket tid som helst, men tiden springer iväg när man har roligt.
Ella var jätte duktig. Red i paddocken, mycket fokus på gångarterna. Skritt, trav, galopp. Hon skall ta för sej och tänka framåt. Det går faktiskt riktigt bra! Är jättenöjd med lilla EllaPella ♥
 
Har ätit middag och duschat. Nu sitter jag framför datorn, men skall strax stänga ner den och gå och lägga mej. Måste få sova ut, så att jag orkar en hel till skolvecka.
Bara denna veckan sen är det praoa. En hel vecka i stallet :D
 
Nu är det dags att få lite sömn! Sov gott!
 
Puss på er!

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0