Kära läsare!

Hej på er alla trogna läsare!

Ville bara berätta att uppdateringen inte kommer fortsätta vara på topp, utan jag kommer ta en paus i bloggandet ett tag. Framför allt för att jag inte hinner och för att jag har lite brist på inläggsidéer!

Om jag känner att jag får både tid och lust kanske jag slänger in ett inlägg lite då och då. Men inte en massa uppdatering tyvärr..

Vet att bloggen inte är så gammal, men jag bloggade i 5 månader i sträck. Flera inlägg varje dag innan den här bloggen. Så mina idéer har fått lite torka, hihihi!

Har ni några idéer på inlägg är de bara att kommentera! Jag skulle bli jätte glad om jag fick lite inspiration :D

Pausen håller i sej så länge jag känner att jag inte hinner. Just nu ligger allt fokus på skolan och hästarna! Halva min tid lägger jag på skolan och läxor, det är ju betyg nu till hösten som gäller ;) Och sen resten av tiden lägger jag i stallet, Ella håller ju fortfarande på och lär sej. Birka och jag skall snart tävla, å snart skall Tammy igång igen!

Hoppas ni förstår, men som sagt kika in lite då och då så kanske det finns något att läsa! ;) puss å kram


- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Godnattcancer!

Vi är två studenter som har startat en blogg i syfte att samla in pengar till cancerfonden! Stöd oss genom att besöka vår blogg och sprid den vidare, så kan vi tillsammans säga godnatt till cancer!

2012-10-02 @ 19:05:51
URL: http://godnattcancer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0