I'm in loooove

HEJSAN ALLA FINA LÄSARE!
 
Har hört att den här kamerna skall vara grym! Stämmer det?
Just nu sparar jag nämligen till en systemkamera och jag har spanat in den här. Och man vill ju så klart inte köpa något som inte är bra, så jag rådfrågar er: "Är den här kameran bra?" :D
 
 
 
Tycker denna kameran är enkel och otroligt snygg!

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Frida Dahlberg

jag har ju en sån och jag tycker att den är bra och lätt att hantera om man kan nikon då.. ;)
men aa, du borde köpa ett längre objektiv då också för man tröttnar på 18-55 objektivet rätt snabbt ;)ifall du vill ta bilder från avstånd :)
puss&kram :*

2012-10-01 @ 22:37:16
URL: http://freelifestyle.blogg.se
Postat av: ida mäsak

ja den kameran, är sjukt bra
bilderna blir jätte skarpa och kan man inställningarna blir bilder gryyyyyyymma :)

2012-10-02 @ 15:10:38
URL: http://idapidas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0