I think I like you. But I'm not sure. It takes a minute or mabye more...

Långt inlägg. Men så kan det vara ibland, haha mycket att berätta.

Dagen började med att vi var på torp. Fick med mej ett par vantar, en mössa, en as go tröja från H&M och ett par ridstövlar från hööks. Hade 37 på dom, lite roligt i och med att jag har 35 på typ alla andra skor.

Sen åkte vi hem till mamma i Uddevalla. Gick en mysig promenad med hundisarna å åt middag på en resturang. Sen gick vi och handla, myste upp oss i soffan med lite bakelser såg på solsidan. Det var grymt btw, haha!

Imorgon tar jag 14:00 bussen hem, hoppar av i varekil och tar en annan buss hem. Går från bussen, byter om hemma, äter och sen drar jag till stallet. Fast bara om vädret är okej, annars ska jag kanske hitta på något med Evelina <3 Skall kanske använda mina stövlar för första gången också isåfall! Längtar!
På fredag är det tävling, taggad! :D

Sen så är jag hos pappa resten av veckan. Ska upp till mamma på onsdag och träffa bästa kusinen Lova <3

Uppdaterar mer imorgon, när jag får tid. Orkar inte stressa när jag är med familjen, då lägger jag bloggen lite åt sidan.. ;)
Så långt inlägg blev det iallafall inte..


- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: julia

Kan du inte ta kort på stövlarna? Är nyfiken :) <333

2012-10-29 @ 11:45:09
URL: http://trekronor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0