Torsdag 15 november 2012

Soft dag. Åkte inte till skolan imorse, mår verkligen inte bra. Har sån sjuk träningsvärk från basketen på idrottsdan igår, samt väldigt ont i halsen och innan jag fick Alvedon i kroppen hade jag feber.
Får se om jag går till skolan och åker till stallet imorgon, beror lite på hur jag mår ikväll och imorgon bitti. Får väll hoppas på det bästa. Vill varken missa skolan eller tid i stallet! 
 
Skall ta och plugga lite sen, men först frukost. Skall börja jobba på vårat Engelska projekt som skall vara färdigt till vecka 50. Lite till inför tyskaprovet som egentligen är idag, men som jag får ta och göra nästa vecka eller något. Sen lite på matte och SO också, ingen rast ingen ro...
 
Har en liten idé på en sak som vi hade kunnat göra här på bloggen. Skall fila lite mer på min idé, så kanske ett inlägg kommer upp sen. Beroende på hur bra allt blir ;)
 
Puss på er å tack för den grymma statistiken de sensaste dagarna - love till er! ♥
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0