Tisdag 13 november 2012

Hej på er alla sötnosar! Gick till bussen imorse, det var verkligen iskallt. Trodde jag skulle frysa sönder.. Inte kul :( Visst det är riktigt mysigt med jul och snö och så, men inte när det är kallt och mörkt..
Vi kommer ju inte få en 100% riktigt jul nu i och med att vi flyttar antagligen någon gång runt nyår!
 
Som sagt skall lilla prinsessan gå idag. Har ingen aning om jag rider ut eller i paddocken, men det får vi se helt enkelt. Har gått igenom min kalender lite också, en massa saker inplanerade hela månaden ut. Umgås en del med kompisar, rida en del och lite prov & läxor också.. :)
 
Uppdaterar er mer sen! Nu är det snart lunch, sen har jag 3 lktioner på eftermiddagen också. Segt..
 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Maja

När du har flyttat kommer du fortfarande att rida på Birka o elle då? mvh maja<333

Svar: Hej Maja! Jo jag flyttar bara till Varekil, lite mer centrum iallafall du vet ;)
Lina Ericson Stahlin

2012-11-13 @ 13:16:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0