Söndag 25 november 2012

Förlåt för att jag inte bloggade något riktigt "vardagsinlägg", hur det gick på ridturen och allt sånt. Men jag tänkte jag kunde ta det nu istället. 
 
Jag och Sandra red ju ut igår. Sandra red Effe istället för Tamira så vi skrittade bara och tog det lugnt, så dom fick känna lite på varandra. Peffson skuttade iväg en gång och bockade, men Sandra skötte det bra och satt kvar. Sen så gick båda hästarna cool lugna på resten av tillbaka vägen.
 
När vi hade sadlat av och fixat allt i stallet så åkte vi båda hem. Det var ingen hemma när jag kom hem, så jag tog lite mat och bänkade mej framför tv:n med datorn i knät. Och så jobbade jag med min nya design i ett par timmar. Å resultatet blev ju grymt bra!
Resten av kvällen myste hela familjen framför tv:n. Käkade god kvällsmat och lite godis.
 
Snart skall jag bege mig till stallet. Ska bara slänga i mig lite frukost först. Vet inte om vi ska rida ut idag heller eller om det blir jobb i paddocken. Men innan ridningen ska hela stallet fixas ;)
Ska försöka uppdatera så bra som möjligt idag, men en del av er läsare vet ju att när man är i stallet brukar det inte bli så mycket tid över till annat.
 
Puss på er! Vi syns <3
 
Birka - Juni 2012

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Sophie

Så söt! Dock skulle jag inte våga rida! :D

2012-11-25 @ 10:13:33
Postat av: Cecilia

VSG!<3

2012-11-25 @ 17:03:34
URL: http://cessisgodbitar.blogg.se
Postat av: Ida

Ååh, så fin blogg!

Svar: Tack så mycket! :3
Lina Ericson Stahlin

2012-11-25 @ 22:06:09
URL: http://ponnytipsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0