Söndag 18 november 2012

Tänkte göra någon slutsats utav helgen. Känner att jag mår riktigt bra just nu, hittat tillbaka till mej själv. Inte lika trött och stressad längre, vilket känns underbart. Har hittat ny insperation till bloggandet. Läxor och prov börjar lugna sej lite.
 
Det känns så skönt att ridningen har kommit igång nu igen. Efter mina 2 veckors uppehåll, ni vet varför.. Få träffa Birka varje dag! Skall snacka med Hanna imorgon och kolla hur det kommer bli med tomtehoppet. Det är en klubbtävling på Orust Ridklubb som jag och Birka kanske skall vara med på. 
Therese sa att det valet låg i mina händer. Ville jag tävla med Birkis en gång till fick jag det, annars kör vi bara på som vanligt hemma.
Känner mej lite osäker... Får nog fundera på det ett tag till ;)
 
Känner även att jag har haft mycket tid över efter stallet. Det har liksom inte tagit en hel dag. Så jag har kommit hem, ätit och duschat. Sen bara tagit det lugnt och vilat! Så jag känner mig riktigt taggad inför en ny vecka! :D
 
du förstår inte hur mycket jag älskar dej

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Sara Hermansson

grymt fin blogg! :D

2012-11-18 @ 22:34:49
URL: http://sarahermansson.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0