Onsdag 28 november 2012

Hej på er! Jag ska egentligen plugga nu, men det är så trögt att komma igång med det. Lektionen slutar snart, vi har precis haft Elevens Val.
Jag måste snart sätta mig och gå igenom min kalender, känns som om vi har hur mycket som helst att göra nu. En veckoplanering kommer upp någon dag här. Så jag själv får lite koll också ;)
 
Uppdateringen ska bli bättre idag, jag somnade igår. Vaknade och åt middag, sen så tittade jag på House och gick och la mig igen. Tror jag åker till stallet idag, ska bara snacka med Therese också!
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0