Inläggsbrist..

Hej på er alla mina goda vänner! Har haft så mycket att göra, att jag såg att senaste inlägget kom upp för typ 8 timmar sedan. Det är lite för lång tid... eller...
 
Ja iallafall, nu ligger jag i sängen och fixar lite inlägg. Imorgon skall jag åka till stallet, vet inte vilka hästar jag skall rida. Antagligen Birka iallafall, kanske Peffson också. 
Ska vara på stallet vid 10-11 någon gång. Så jag behöver inte gå upp så himla tidigt iaf ;)
 
Skall försöka blogga så mycket som möjligt imorgon, kanske fixar ett tidsinställt nu innan jag lägger mej! Puss godnatt alla sötnosar ♥
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0