godnatt, god kväll, goodbye

Säger godnatt nu, ska sov alldeles strax är riktigt trött faktiskt..
Haft en bra, mysig och väldigt lång dag. Just nu sitter jag och myser med datorn i knät och tittar på "så mycket bättre". Vet inte om jag skall till stallet imorgon, har en läxa jag måste göra sen så är det skänt att bara ta det lugnt ibland. Andas emellan åt!
 
Det är det jag tycker är så skönt med att inte ha en egen ponny. Man måste inte vara i stallet varje dag, även fast jag gärna är det och pysslar om mina prinsar & prinsessor. Så kan man ta en dag off, och bara chilla. Kanske lägga tiden på läxor eller andra saker.
 
På tisdag skall vi hämta ut våra datorer, längtar så sjukt mycket. En egen dator! Hahah låter lite töntigt men i och med att jag visste att jag skulle få en egen dator i högstadiet har det funkat hur bra som helst att dela på en dator med hela familjen. Macbook here I come ♥
 
Idag tycker jag faktiskt att bloggen har varit bra uppdaterad, tycker inte ni det? :)
Statistiken har btw varit helt awesome idag, det kanske beror på uppdateringen? Hmm..
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0