Back on Track

Känns som att jag är med på banan igen. En och en halv vecka ifrån ridningen och Birka. Det var utmanade måste jag säga, saknar min lilla prinsessa sååå mycket! ♥
 
Jo idag hade jag ju lektion, fick rida Lilla My. Det gick jättebra, vi red lite olika dressyrövningar. Övade en del på öppnor och slutor samt skänkelvikningar. Lilla My skötte sej riktigt bra och jag fick riktigt mycket beröm. 
Känns som att jag inte riktigt sitter fast i min ridning som innan, provar nytt. Helt öppen för att lära mej mer! En troligt stark känsla!
 
Imorgon skall jag åka till Hjälmvik. Rida lilla Birka ♥
Pratade med Therese förut och Effe hade ju såklart lyckats slänga av sej sina skor och hovslagaren hade inte kommit än. Så han får vila lite grann.
 
Har fortfarande inte bestämt mej om jag vill vara med på tomtehoppet på Orust Ridklubb som är den 16 december. Isåfall skall vi klippa Birka och så får vi fortsätta hålla igång henne. Men jag vet inte riktigt, isåfall hoppar vi 50cm (som då är den lägsta klassen). Hon har ju gått stenhårt sen i April någon gång, hon hade ju lite sommarvila och en gång när hon skadade sej. Men det är ändå inte vila. Hon hade behövt ett par månader liksom.
Får tänka på saken ytterligare? Vad tycker ni?
 
Mera uppdatering kommer imorgon. Har en del roliga bloggideér som kommer upp inom kort. Även en massa bilder kvar från blåbärshoppet :D see yaaa
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0