Tisdag 31 december 2012

Hej på er allihopa! Idag är det sista dagen på året, ikväll är det nyår. Kan inte fatta att 2012 har gått så sjukt fort, hur mycket som ha hänt det här året. Allt med Hjälmvik och skolan, flytten och en massa mer. Jag funderar på att  göra en års resumé, men kan inte riktigt bestämma mig. 
 
Snart så ska jag och pappa åka in till Uddevalla för att köpa färg till mitt rum. Jag ska även ta en snabb sväng in på Hööks. 
 
Nu ska vi dra! Hörs senare :) 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Emma

Varför är du så fin ;)?

Svar: Tack så mycket, du är fin! :)
Lina Ericson Stahlin

2012-12-31 @ 20:01:41
URL: http://Ponnyzmurfs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0