Tisdag 18 december 2012

Idag har vi inga lektioner, bara temadagar kvar av denna vecka. Roligt skönt att slippa all skit nu, bara ta det lugnt och fokusera på annat.

Jag åker till stallet sen, får se om jag rider eller inte. Det beror helt på vädret faktiskt. Kanske tar Birka i paddocken idag, det är såpass mörkt och läskigt att rida ut själv så ja. Men jag ska prata med Therese sen, så får jag se lite hur jag gör.

Som jag sagt tidigare så kommer nog bloggen ligga på lite lägre uppdatering året ut. Jag har en massa att tänka på just nu och som ni redan vet så hamnar bloggen längst ner på prioriteringslistan.

Men jag tycker ändå att ni ska hålla lite koll här, släpper lite olika typer av inlägg. På torsdag tillexempel så kommer veckans ekipage upp - vilka är dom lyckliga som vinner en länkning? :)

Vi hörs av lite senare, kram


- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Emma

hej! Är du intresserad av en gratis, välarbetad, snygg, stilren header? Mejla mig på [email protected] isåfall, just nu har jag bara 2 på kö, så passa på ;) Här http://foto.devote.se/blogs/23344288/header-.htm finns några tidigare headers som jag har gjort om du skulle vara intressead av en header ;) Kram Emma

2012-12-20 @ 20:42:27
URL: http://www.foto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0