Tacomys och galopp i snön!

Hej på er alla mina underbara läsare! Nu ska det bli tacomys med familjen framför en Harry Potter film som går på 6:an. 
 
Jag åkte med Therese och Oskar till stallet förut. Först så mockade vi i ordning hela stallet och sopade, sen vägde vi upp mat till alla 8 hästar. Sen så tog vi in Tamira, Peffson och Birka. Borstade och sadlade dom och red en sväng runt myren. Vi travade lite grann på en gärde och jag galopperade lite. Gud va roligt Birka tyckte det var! Hon var super pigg och racade fram i snön! Det var hur underbart som helst!
 
Resten av dagen ska nog tillbringas i soffan framför datorn och tv:n. Ska fixa en massa tidsinställda inlägg inför veckan. Så det slipper stå tomt här ;)
 
Glöm inte att fortsätta kommentera på dagens fråga, det har gett mig en massa insperation! 
Satistiken har varit grym idag med, även fast jag bara publicerat ett inlägg innan detta! Ni äger verkligen, love till mina läsare ♥
 
 
Mina små prinsessor tidigare idag! ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Jonna ~ tanneryttarna

Åh , myys!

Svar: :3
Lina Ericson Stahlin

2012-12-08 @ 18:44:03
URL: http://tanneryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0