SVAR PÅ TAL

Har fått en massa kommentarer och mail angående en del olika saker som jag tänkte ta upp nu, istället för att svara på kommentarerna/mailen för sig.
 
- Vart ska du flytta?
Jag kommer att flytta tillsammans med min familj "in till Varekil". Vi har ju nu i typ 2 år bott ute på södra Hjälmvik men nu har vi investerat i ett hus på tegen. Det är väll ett par kilometer från där jag bor nu, så det är verkligen inte långt härifrån. Det hade jag aldrig gått med på.
 
- Kommer du fortsätta rida på Hjälmvik? 
Ja, jag kommer fortsätta att rida på Hjälmvik. Mina villkor om vi skulle flytta var att pappa skulle hämta och köra mig till stallet varje dag, tills jag får min moppe i mars.
Skulle absolut inte sluta rida på Hjälmvik bara för att vi skulle flytta. Det är ju mitt andra hem.
 
- Är det en eller två olika ponnysar du rider?
Tror ni/du tänker på Birka och Ella. Det är två olika ponnysar jag rider. Kan förstå att dom liknar varandra en del, det är ju mor och dotter. Om man tittar på min header är ponnyn till vänster Ella och till höger Birka. Om man anstränger sig går det att se tydliga skillnader. Tillexempel deras manar. Ella har lite med fuxig man och Birka mer röd brun.
 
- Är det dina ponnysar?
Nej det är inte mina ponnysar. Men det är jag som rider dom och hanterar dom för det mesta. Även fast Birka och Ella inte är mina egna kan det kännas så ibland. Therese ger mig mycket ansvar när det gäller dom små. "Det bestämmer du själv" - "Spelar ingen roll" - "Du kan få fixa det där" osv. Och den friheten känns underbar, samtidigt som jag nu har tagit en vecka off. Bara för att hinna med flytten. Så hade jag aldrig kunnat göra om jag hade haft egna hästar.
 
Har ni fler frågor är det bara att kommentera eller mejla mig på [email protected]
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Tussie & London - med drömmen att rida SM

Sv; Tack för att du svarade!
Känner mig snabb här som svarade efter 40 sekunder..

Svar: Hahah ja riktigt snabbt! :DSuper fin blogg du har tjejen! Vad sägs om ett länkbyte? :)
Lina Ericson Stahlin

2012-12-28 @ 09:42:25
URL: http://londonryttaren.se
Postat av: Tussie & London - med drömmen att rida SM

Sv; Tack! Skulle gärna göra det, men det beror på hur många läsare du har? Gör helst inte med dem som har under 50 (:

Svar: Jag har runt 80-100 om dagen, lite beroende på hur bra uppdateringen är ;)
Lina Ericson Stahlin

2012-12-28 @ 09:44:48
URL: http://londonryttaren.se
Postat av: Tussie & London - med drömmen att rida SM

Sv; men vad bra! Visst kan vi göra länkbyte! Jag har runt 130 om dagen. Kan bli 200 ibland men.. Ska vi göra så att vi tar en bild från varandras bloggar, länkar bloggen och skriver någon rad om den?

Svar: Ja det blir jätte bra! Spelar det någon roll vilken bild jag tar? :) För mig spelar det ingen roll ;)
Lina Ericson Stahlin

2012-12-28 @ 09:47:26
URL: http://londonryttaren.se
Postat av: Tussie & London - med drömmen att rida SM

Sv; Nej, men ta helst någon där både jag och ponnyn är med ;p

Svar: Ja självklart :)
Lina Ericson Stahlin

2012-12-28 @ 09:48:59
URL: http://londonryttaren.se
Postat av: Tussie & London - med drömmen att rida SM

Mitt inlägg kommer upp klockan 10.15!

Svar: Mitt kommer också upp då! (:
Lina Ericson Stahlin

2012-12-28 @ 09:56:00
URL: http://londonryttaren.se
Postat av: Tussie & London - med drömmen att rida SM

Sv; Det blir super!

2012-12-28 @ 10:11:03
URL: http://londonryttaren.se
Postat av: Andrea Nilsson

Hejsan!
var gärna med i veckans blogg :)

2012-12-28 @ 10:12:59
URL: http://andreanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0