Svar på kommentar från Tilde

Jag fick ett mejl här för några dagar sedan där det medföljde några frågor som jag tänkte svara på här:
 
"Vad är det bästa med att rida unghästar?"
 Det bästa med unghästar är nog att det är så himla roligt att utbilda dom. Man får vara med om en massa saker. Man måste hela tiden vara konsekvent och analysera sin ridning och sitt mararbete. Vad gick bättre respektive sämre idag?
Har någon utav er ridit in en häst? Eller jobbar mycket med just unghästar?
 
"Vad är så roligt med att blogga?" 
Oj, den frågan är svår.. Hmm... Det bästa är nog när man får underbara kommentarer eller när statistiken är bra! Fast givetvis är det sjukt roligt att sitta och pyssla ihop olika sorters inlägg. Redigera och fixa med headers och designer. Sen är det skönt att kunna landa vid bloggen ibland. Bara skriva av sig liksom.
Sen utan inspirationen som jag får av en massa andra bloggare, så hade det nog inte varit så bra uppdatering som det är på bloggen just nu.
 
"Ungefär hur många unika och sidvisningar har du på din blogg?"
Som ni vet så har ju statistiken gått upp något enormt! Vilket är så sjukt roligt, man får en massa ny blogglust! Men iallafalll just nu ligger bloggen på ungefär 100 unika om dagen lite plus och minus beroende på uppdateringen och sidvisningarna är mellan 200-250 om dagen.
Men det beror oftast på hur bra min uppdateringen är och hur mycket tid jag har att lägga på att skriva bra inlägg. På helgerna så blir det oftast lite bättre uppdatering (om jag inte är i stallet hela dagen)
 
"Kan du inte ha en frågestund snart? Så jag kan ställa massa mer frågor ;)"
Jovisst kan vi ha en frågestund här på bloggen! Tänkte faktiskt fixa med det i och med att det har kommit så mycket ny läsare till bloggen! Vad skulle ni andra tycka om en frågestund?

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Jossapossa

Skulle vara jätte kul med en Frågestund :D

2012-12-13 @ 07:45:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0