Söndag 9 november 2012

Godmorgon på er alla mina fina vänner! Nu är det andra advent och shit vad tiden går fort, nu är det ju bara 15 dagar kvar till jul.

Om en stund ska jag cykla iväg till stallet. Idag är det verkligen inte lika fint väder som det var igår. Det blåser och solen ligger bakom moln. Får hoppas att det inte blir alldeles för kallt för att rida. Allt stalljobb fixas som vanligt först, så får vi se om vi rider.
 
Tidsinställda kommer! Har fixat ett inlägg om vilka bloggar jag läser, som kommer upp vid två tiden. Sen så ska jag försöka blogga från mobilen, men under hela gårdagen så hackade appen och stängde ner sig hela tiden. Någon mer som har upplevt det så? :/
Så förhoppningsvis funkar det idag, men jag kan inte lova någonting!
 
Hur ser eran söndag ut? :)
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: celine oldstrand

Kan du/ni hjälpa hur jag ska våga ta mer plats på framridningen?

http://celineoldstrands.blogg.se/2012/december/en-nackdel-med-mig-pa-tavlingar.html#comment

Snälla ! :)
Kommentera !

2012-12-09 @ 11:35:19
URL: http://celineoldstrands.blogg.se
Postat av: Old Haunts

För mig har appen krånglat sedan 2 månader tillbaka, de rekommenderar att man tar bort appen och installerar på nytt. Sen jag gjorde det så kommet jag inte ens in på appen utan att den stänger ner sig själv direkt. Det börjar bli lite tröttsamt att inte kunna använda appen längre..

2012-12-09 @ 12:19:25
URL: http://oldhaunts.se
Postat av: Jossapossa

Har haft en bra Söndag! :D

2012-12-09 @ 20:32:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0