Söndag 23 december 2012

Godmorgon på er alla mina fina vänner! Tiden går ju så sjukt fort att jag knappt hinner med, det är ju julafton redan imorgon.

Planen för idag är inget stall, bara packning. Ska packa ner alla mina kläder, sen är jag färdig. Ska dammsuga och skura mitt rum också. Så att allt är klart idag!

Jag sa ju att jag skulle sätta mig och skiva inlägg för hela veckan här för några dagar sedan. Men nej så blev det inte, samma sekund som jag tryckte upp "skriv nytt inlägg" fliken så försvann all motivation. Visst jag hade en del idéer sedan innan, men nej dom bara försvann.
Tyckte därför lite synd om bloggen, den ska ju inte behöva stå tom en hel vecka eller?! Så därför ska jag försöka ägna lite tid åt det idag istället :)

Hur ser eran dag ut? Håller ni inte med om att tiden går så sjukt fort? ;)


- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: yasmine qwiberg

Vad bra blogg du har ! :)

2012-12-23 @ 15:36:39
URL: http://yasmineqwiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0