OTROLIGT MYSIG KVÄLL

Hej på er alla fina! Idag har statistiken varit riktigt bra och det är alltid roligare att blogga då. Kommentarerna har fortsatt rulla in genom hela dagen!

Imorse så såg jag och syskonen på en film. Den hette "Neverland" och var riktigt bra verkligen, lite lång men inte tråkig. Sen så käkade vi lunch och såg på en film till. Efter det så duschade jag och packade det sista för att åka till mamma. Packade klart allt i hela mitt rum, så det behöver jag inte tänka på mer.

Inget stall på en vecka :/ känns inte kul, men måste lägga tiden på annat..
Ska försöka uppdatera bra, men det är inte lika roligt när man inte kan uppdatera om det man vill blogga om.. Hästarna...

Puss på er, hoppas jag kan somna sen bara ;)


- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0