Onsdag 5 december 2012

Go kväll på er alla mina fina vänner! Har inte haft någon tid över åt bloggen idag så ni har fått leva på tidsinställda. Glöm inte svara på dagens fråga förresten ;)
 
Jag var i skolan idag som vanligt, vilket gick väldigt snabbt och det var riktigt skönt. Idag var det värsta snöstormen så varken jag eller Sandra ville åka till stallet. Så jag ringde och pratade med Therese och vi bestämde att skippa stallet idag.
 
Imorgon kanske jag åker till stallet och borstar lite på Birka, sen hem igen och slänga på mig lite vanliga kläder. Sen åker jag till frisören. Måste plugga en massa imorgon med, det är så mycket nu de sista veckorna i skolan så om någon dag utan uppdatering skulle komma så vet ni ju varför ;)
 
Uppdaterar mer imon :*
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Jossapossa

<3

2012-12-06 @ 06:32:19
Postat av: Nanna Andersson

Fin blogg!

2012-12-06 @ 12:19:21
URL: http://successen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0