Onsdag 26 december 2012

Godmorgon på er alla fina läsare! Har ni sovit gott? Jag har sovit jättebra, drömde en super konstig dröm som fortsätter att upprepa sig flera nätter i rad. Hmm, undra vad det kan bero på?
 
Nu ska jag snart äta frukost och göra i ordning mig. Klockan 11 kommer Evelina och hämtar mig och så åker vi in till Göteborg och shoppar lite. Det är gött att åka in nu när alla mellandagsreor har börjat. Någon mer som ska iväg och införskaffa sig lite saker?
 
Sen ikväll har jag inget mer planerat. Ska bara ta det lugnt och njuta av att det är lov :)
 
Världens absolut finaste vän ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0