NYÅRSLÖFTEN 2013

Här är mina nyårslöften för 2013. Ska hålla fast vid dom till hundra procent.
 
Satsa 110% inom ridningen
Jag känner verkligen att jag ska ta tag i ridningen nu. Alla möjligheter finns ju på Hjälmvik, verkligen alla. Nu ska jag köra fullt ut med shettisarna. För jag antar att jag snart är för lång.. Och sen så ska jag ta tag i ponnysarna ordentligt. Jag känner det nu, det här känns rätt. Jag vill verkligen göra det här.
 
Lyfta bloggen ett par nivåer
Jag ska verkligen satsa på bloggen också. Den har utvecklats en massa på bara 4 månader och jag har fått en massa credit. En massa har sagt till mig att det här kan bli stort bara du satsar och det tänker jag absolut göra, helt utan tvekan. Känner mig väldigt bekväm i att blogga och kommer inte lägga av.
I'm bringing it to the next level, bitch!
 
Våga ta det där extra steget
Jag har för det mesta varit ganska rädd och feg. Den större delen av mitt liv har jag alltid varit lite försiktig av mig. Men inte längre. Ta det där extra steget, vad är det värsta som kan hända? 
Man måste bara ta mod till sig och göra det man var rädd för eller kanske tyckte var läskigt. Jag lovar men klarar det, inget farligt kommer att hända. Satsa!
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0