NO ANSWER

Jag drar till stallet nu, skrittar Birka en liten stund i paddocken bara. Sen hem och ha en riktigt mysig fredagskväll med familjen.
Ska fixa lite inlägg som ska komma upp under veckan också, det är så mycket att göra så jag fixar lite inlägg redan nu. Och förhoppningsvis så kommer bloggen inte att stå helt tom ;)

Vad ska ni hitta på ikväll mina kära vänner?


- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Jossapossa

Min Fredag Har varit Super! Har varit oss Isa till typ 19.30 ( Föratt pappa och mamma var på Ullared och handla julklappar)

Men sen när jag kom hem så blev det mys med chips och dipp :D

Fin bild!<3

2012-12-23 @ 08:23:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0