Lördag 8 december 2012

God kväll alla mina fina vänner! Idag har vi slått besöksrekordet igen, ni äger verkligen! ♥
 
Känner verkligen att jag är på jättebra humör just nu. Har snackat med en massa kompisar hela kvällen, bestämt träffar, snackat deep och mycket tankar och en massa annat. En kompis (www.feliciadolks.blogg.se) ska hjälpa mig lite med designen imorgon, så jag får header som byter bild. Mycket proffsigare ;)
 
Imorgon blir det stallet. Ska vara där samma tid som idag, halv tolv. Tror vi rider ut och racear lite i snön, haha lilla Birken. Och så måste ju stallet fixas också, mycket att göra. Mycket tid, mycket energi. Men så länge det är roligt, finns det inget som hindrar mig. 
 
Lite inlägg kommer upp imorgon, har fixat så ni får lite uppdatering iallafall! Har en fråga till er, är det någon som har länkat mig någonstans utan att jag vet de? Det gör inget, jag blir bara glad! Men statistiken har stigit något enormt, jag vet inte vad ;D fortsätt så!
 
Nu är det dags att sova, puss på er!
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0