Lördag 29 december 2012

Hej på er alla fina och underbara läsare! Uppdateringen har varit usel ida och det berodde på att jag inte hann fixa några tidsinställda och så har vi ju flyttat idag. Det har inte varit en ända ledig stund...
 
Min dag har varit riktigt bra! Förutom att jag sitter och är svin trött och har lite ont i hela kroppen. Är väldigt nöjd med mitt rum, inte för att jag har börjat packa upp. Men för att det känns som att jag kommer trivas här.
 
Just nu sitter jag i min säng med min gosefil (en sån med lammull på ena sidan och något annat gos på andra sidan), lyssnar lite på musik och snackar med lite kompisar. Om pappa orkar så ska vi ta och koppla in tv:n och käka lite toast. Det är helt galet mycket hur många saker man har i ett kök. Vi har packat upp ett par tusen kartongenr och har ett par miljoner kvar... Var kommer all skit ifrån?!
 
Ska försöka fixa lite inlägg också, så slipper bloggen stå helt tom. Vad vill ni läsa?
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: felicia

Hejsan! Kolla gäran min blogg och var med på min frågestund :) Hoppas du inte stör dig på en sådan kommentar.

2012-12-29 @ 21:41:10
URL: http://feliciaenderborg.blogg.se
Postat av: Maya Juuti

skit söt blogg,

heelt kär i ponnyn din :)

2012-12-30 @ 01:40:31
URL: http://mayajuuti.blogg.se
Postat av: Christina

Gott att du trivs i ditt nya rum 😃

2012-12-30 @ 11:14:57
Postat av: Anonym

vart flyttade du?
bor du fortfarande nära stall hjälmvik?
har frågat innan men inte fått något svar. skulle vara kul att få det i ett inlägg. inte bara jag som undrar skulle jag tro.

2012-12-30 @ 13:35:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0