Lördag 1 december 2012

Vaknade precis nästan, har fixat en del med bloggen. Inlägg, bilder och lite sånt. 
Ja, nu är december här och det är bara en månad kvar av detta året. 2012. Blandade känslor. 2012 har varit ett okej år, jag började rida på Hjälmvik, vi hittade ett större hus att flytta till, jag har fått massa nya vänner och en hel del andra saker. Sommaren 2012 kommer jag aldrig att glömma, jag har npg aldrig haft så roligt i hela mitt liv. Jag och Birka together forever <3
 
Ni vet ju redan hur min dag ser ut, men jag kan dra det en gång till bara för att. Först åker vi till sundahallen i Senungsund, vi ska vara där klockan 10 när det öppnar ungefär. Sen åker vi dirr till Uddevalla, eller torp rättare sagt och shoppar en massa julklappar. Eller massa och massa men.. ;)
 
Jag har fixat tidsinställda inlägg så bloggen kommer inte att stå tom här bar för att jag är borta hela dagen. Bland annat svaren från gårdagens dagens fråga och två andra saftiga inlägg ;) Kram på er!
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Jossapossa

2012 forever! :D

2012-12-01 @ 09:42:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0