Hejhej kommer inte på någon rubrik..

Hej på er! Detta blir sista inlägget på bloggen för idag. Så jag säger godnatt nu! Hoppas ni sover gott och drömmer söta drömmar ♥
 
Förut så var jag ju i stallet. Red barbacka på Birka i paddocken och shit vad pigg hon var. Nu hade hon ju vilat en dag också. Jag skrittade och travade lite grann. Gick in på en volt och jobbade henne. Övade lite på ställningen och böjninge, kortade och längde stegen och så gjorde jag en del halter och övergångar.
 
Jag är riktigt nöjd med hur lilla Birk skötte sig idag. Hon mjuknade ganska fint i munnen, men lossnade inte helt i nacken. 
 
Efter jag ridit och gjort i ordning Birk, så stannade jag kvar i ungefär 45 minuter och städade upp lite. Sopade och slängde gamla grejor samt soterade lite i olika hyllor. Hoppas Therese blir lite glad när hon kommer till imorgon bitti ^^
 
Imorgon kommer grymma inlägg! Kolla in dom vettja!
 
Bjuder på en bild på fina Zano från i somras ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0