Det här visste ni inte om mig...

Jag har egentligen inte ridit länge alls!
Räknade precis ut att jag har ridit i cirka ett år och två månader nu. Jag började rida på ridskolan någon gång i oktober (2011) och på Hjälmvik började jag rida i April, så där har jag ridit i cirka 9 månader nu. Själv tycker jag att jag har lärt mig väldigt fort, det mesta på Hjälmvik. Therese har också sagt att hon tycker det är jätte roligt att få följa min utveckling och att jag lär mig väldigt fort. 
Själv hoppas jag på att fortsätta utvecklas en massa och att hela tiden vara postiv. Ta varje ny öving och göra något bra utav det, annars kommer man ju ingen vart. 
 
- Jag ska sluta rida på Orust Ridklubb!
Det beslutet tog jag helt själv. En anledning är att jag inte riktigt har tid att lägga en massa timmar för att ta mig hem och till ridklubben när jag bara rider lektion i 50 minuter och den andra anledningen är att jag känner inte att jag lär mig så mycket. *Kasta inte skit nu* Jag vet att jag har en massa saker (otroligt många saker) kvar att lära och att ridskolan kan vara viktig för att få kunna rida olika hästar. Men JAG känner ändå att jag lär mig som mest när jag rider för Therese och på Hjälmvik.
 
- Jag älskar att blogga när jag har lite idéer!
Jag verkligen älskar att blogga. Det är bland det bästa jag vet! Kan inte riktigt beskriva känslan, men det är nog en del som känner igen sig. Men det är så sjukt fort när man inte har något "bra" att skriva om. Det sticker i fingrarna och man läser 100 andra bloggar för att få inspiration. Men sen när man väl får en idé så glöder knapparna.
 
Ser inte Birka ut som ett litet troll här? ^^

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Veronica Hansson

Vill du vara med och tävla på min blogg klicka här!!!
http://veronicahansson.blogg.se/2012/december/tavling.html

2012-12-27 @ 13:47:47
URL: http://veronicahansson.blogg.se
Postat av: Malin

Du och Birka är så himla fina !<3

2012-12-27 @ 15:20:45
URL: http://weareforever.devote.se
Postat av: Andrietta Svärdh

Himla charmig bild! ;')

2012-12-27 @ 16:46:10
URL: http://andriettajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0